روده تحریک پذیر - آی بی اس - ibs

بالاخره درمان آی بی اس کشف شد.
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ آدرس سایتی قرار داده شده است که با ورود به این سایت می توانید درمان قطعی بیماری آی بی اس را ببینید.

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ

روش های درمان روده تحریک پذیر و نفخ

    من اصلا درد ندارم

اسهالم هم مثل سالهای نخستین شدید نیست فقط وقتایی که خیلی استرس پیدا میکنم یا ناپرهیزی و پرخوری میکنم اسهال می گیرم.

کلا اگه صبح یا ظهر دفع کامل بکنم دیگه همه چی آرومه.

اسهالم برطرف شده عوضش نفخ و صدای شکم پیدا کردم.

اولا انقدر نفخ نداشتم یه سال اخیر شدید شده است.

پروبیوتیک رو از داروخونه تهیه می کنم؟ باید بگم واسه درمان روده تحریک پذیر  میخوام؟

 

پروبیوتیک در انواع مختلفی‌ است. برای شما بهتر هست از یومگی - ۴بیکپ - زیست تخمیر فامیلی لاکت یا لاکتر کر - که برای اسهال ساخته شده است استفاده کنید. و یا اینکه از کپسول گیاهی گاسترییت اگه اشتباه نکنم همهٔ اینها تاپیک مجزا داره اگه برسی‌ کنید پیدا می‌کنید. و اگر امکان داشت از عرق گیاهی زنجبیل و بابونه هم مصرف کنید که تاثیر خوبی‌ روی نفخ ایجاد میکنه.

 

من در مواقع اظطراری عرق مرزه مصرف می کنم. اگه اصل باشه خیلی خوبه. در عرض 5 دقیقه باعث احساس نفخ و سنگینی رو رفع میشه.

به همین منظور به پیشنهاد یکی از دوستان که روده تحریک پذیر دارن خرما و زنجبیل می خورم. هسته ی خرما رو در میارم و تووش رو پودر زنجبیل می ریزم بعد به همراه یه نوشیدنی ازش می خورم.

زمانیکه درد و نفخ داشته باشم توی یه لیوان آب جوش یه قاشق پودر دارچین و زنجبیل حل می کنم. واقعا کمک میکنه. نه برای ما بلکه برای خیلی از دردها موثر است. تو محل کارم بین خانمها و آقایون این نوشیدنی خیلی پر طرفداره.

 

از بین داروهایی که در این انجمن در موردش بحث شده، کدام ها را تست کرده اید؟ غیر از ضدافسردگی ها که یادمه بهت نمی ساخت.

مثلا پروبیوتیک ها را تا بحال مصرف کردی ؟ ریفاکسیمین هم میتونه در زمان عروسی کمکت کنه. امیدوارم که همه بتونند بیماری روده تحریک پذیر خود را درمان کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی