روده تحریک پذیر - آی بی اس - ibs

بالاخره درمان آی بی اس کشف شد.
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ آدرس سایتی قرار داده شده است که با ورود به این سایت می توانید درمان قطعی بیماری آی بی اس را ببینید.

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ

بررسی مشکلات روده تحریک پذیر یا درمان ibs

نگاهی به بعضی درد ها در بیماری روده تحریک پذیر

 

من 27 سال سن دارم این مشکل برام پیش اومده. یه چند سالی است که گرفتار مشکلات جدیدی شده ام. یعنی اجابت مزاجم با درد و ناراحتی زیاد برام اتفاق میوفته. 1 تا 2 ساعت بعد از ناهار درد شروع میشه و باید برم سرویس و تا کاملا تخلیه نشه درد خوب نمیشه.

بعضی وقت ها چند ساعت باید جلو سرویس منتظر باشم که همه چی تموم بشه. و اگه بیرون باشین و به توالت هم دسترسی نداشته باشید خودتون می تونید تضور کنید چه وضعی براتون پیش میاد. برام عجیبه و نمی فهمم چرا تو این چند سال این اتفاق برام میوفته قبلا اینطوری نمی شدم. نمی دونم تو محتویات روده چی به وجود میاد که به محض اینه که دفع بشه درد برطرف میشه. عین زن زائو که منتظر اومدن بچه هست. منم همین حالتو دارم. اجابت مزاجم همیشه شل انجام میشه. یبوست هم هست ولی کم. حالت عادی که اصلا نداره. وقتی نیست خروج اسهال بصورت انفجاری با گاز زیاد انجام میشه. خوشبختانه توالت در جایی قرار داره که بقیه نمیشنونن وگرنه خیلی آبروم میرفت. گرچه خانواده خیلی وقته از وضع من با خبرند. واقعا بیماری ناراحت کننده و مزاحمی هست. ممنون میشم راهنمائی کنید. باید برای درمان ibs پیش یه دکتر خوب بروم.

روده تحریک پذیر

 

جواب: امکان داره دلیل بروز درد و اسهال شما استرس و اضطراب و فشار زیاد به بدنتون باشه. من بیماری میشناختم که مثل شما سالهای سال دچار مشکل روده تحریک پذیر شده بود ولی چند ساله اخیر دچار دل درد و اسهال یکی دو ساعت بعد از غذا می شد. با شرح حالی که ازش گرفتم متوجه شدم روزی 15 ساعت فعالیت میکنه و وقت استراحت کمی داره. بهش پیشنهاد دادم حتما بعد از ظهر ها حداقل برای نیم ساعت هم شده استراحت کنه. اینکارو انجام داده و یه مقداری از فشار کاریش کم کرد. جدیدا که دیدمش گفت اون مشکل اسهال و دل دردش خیلی بهتره شده. در مورد شما هم پیشنهاد می کنم که حتما تمام غذاهائی که می خورید رو چک کنید که نکنه بدنتون سازگار نباشه یا جدیدا

دچار مشکل شده. اگر نتیجه ای نگرفتید راه حلی که عرض کردم رو انجام بدید.

امیدوارم این آموزش درباره روده تحریک پذیر براتون مفید باشه. موق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی